סיפור שרשרת: מלך השכבה / ערכה: שיר שי. כיתה ד'

קוראים לי יולי ואני מלכת הכיתה. הסיפור שלי מתחיל בקניון בשעה שמונה בערב.

חברותי מאי ואור ואני הלכנו לקניון ושם פגשנו את מלך השכבה, ליעם. ניסנו להתעלם ממנו אבל לא הצלחנו, כל הזמן הסתכלנו עליו. מה שלא הפתיע אותי היה שהוא בכלל לא הסתכל עלינו.

לא הצלחנו להפסיק להסתכל עליו. הוא היה כזה מאלף, הוא נראה כמו מלאך שבא אלי, אבל מצד שני, הוא פשוט היה ליעם,  פשוט…

אחרי זמן רב שבהינו בו, הלכנו לקנות בגדים. קניתי בגדים רבים ואחרי ששילמתי על הבגדים ישר מיד הלכנו לאכול. היינו מאד רעבות ואכלנו ב"גרג", המסעדה האלגנטית. היה מאוד טעים ולאחר מכן הזמנתי את חברותי למסיבת פיג'מות במלון יוקרתי. בסוף המסיבה, הבנתי שצריך לעשות את זה כל ימי שישי ושבת. היה שם מאוד כיף, המסיבה הייתה פיצוץ.

אחרי המסיבה כולם הלכו הביתה ורק אני נשארתי במלון. פתאום ראיתי את ליעם הולך לחדר שמולי. ניגשתי אליו ושאלתי אותו: "מה אתה עושה כאן?" הוא ענה לי: "זה חדרי".

ליעם הזמין אותי לחדרו וישנתי איתו בחדר. למחרת קמנו לבית ספר והלכנו ביחד. כשנכנסנו לכיתה כל הבנים והבנות הסתכלו עלינו. הבנים קינאו בליעם והבנות בי. כולם ראו שאנחנו חברים וסיפורי נגמר בזה שליעם ואני חברים וכולם מקנאים בנו!!!

פוסט זה פורסם בקטגוריה שיר שי., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על סיפור שרשרת: מלך השכבה / ערכה: שיר שי. כיתה ד'

  1. אדר הגיב:

    סיפור טוב

  2. לינור הגיב:

    שיר סיפורך יפה מאוד.

    לינור ד'2

  3. ירדן דורי הגיב:

    הסיפור מעניין ויפה

כתיבת תגובה