כדורגל / אסף ל. כיתה ד'2

התחביב שלי הוא לשחק כדורגל. בחרתי לכתוב על נושא זה כי אני אוהב לשחק את המשחק וחשבתי שזה התחביב הכי מעניין שאני יכול לספר עליו.

התחלתי לשחק כדורגל לפני שנתיים בערך, ומאז אני משחק בערך 6 שעות בשבוע.

בשבילי המשחק הוא לא רק להנאה, אלא גם ללמידה ושיפור. כאשר אני משחק כדורגל עם אבי, אני תמיד לומד תרגיל חדש ומשתפר ביכולות המשחק שלי. אני לומד דברים גם ממשחקים בבית הספר כגון: לחטוף כדורים ולמסור יותר מדויק.

אני משחק כדורגל גם בצורה "וירטואלית". יש לי משחקי "פיפ"א" ו"פרו אבולושן" שבהם אתה יכול לבחור קבוצה, לבחור יריב, ללחוץ על כפתורים מסוימים ולקבוע את מהלכי השחקנים.

הקבוצה האהובה עליי היא ברצלונה והנבחרת היא ארגנטינה. אם נבחרת ישראל תגיע למונדיאל אני אוהד אותה, אך הנבחרת שלנו לא מגיעה בדרך כלל להישגים גבוהים בכדורגל.

לפניכם שישה הבדלים בין נבחרת לקבוצה:

1) נבחרות מחלקים לפי ארצות וקבוצות מחלקים לפי ערים.

2) לכל ארץ יש נבחרת אחת אבל כשמדובר בקבוצות, בכל ארץ יכולות לשחק קבוצות רבות.

3) שחקנים משחקים בנבחרת בשביל הכבוד אבל בקבוצה משלמים לשחקן כסף בכדי שישחק.

4) נבחרות משחקות בגביע היבשתי כל שנתיים, ובכל 4 שנים בגביע העולם.

5) בנבחרת רשאים לשחק רק אזרחים מאותה הארץ אך בקבוצה יכולים להשתתף שחקנים מכל  העולם.

6) לפני משחקי הנבחרת, מקובל לשיר את ההמנון הלאומי של שתי הנבחרות המשחקות ואילו במשחקי הקבוצות, האוהדים שרים שירי עידוד.

לסיכום: אני מאוד אוהב כדורגל כי המשחק מחבר אותי עם חברים ומשפחה וגם אני לומד ממנו הרבה על נבחרות, שחקנים, וקבוצות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אסף ל., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה