סיפור שרשרת: המערה המובילה לאגדות / ערכה: ענבל ט. כיתה ד'

 בארץ האגדות חיה משפחה קטנה של גמדים: אבא, אמא ושני ילדים קטנים שובבים וחמודים, אחד ששמו טום ואחד ששמו דן. ביום אביבי אחד, יצאה המשפחה לפיקניק.

שני האחים הקטנים והשובבים נכנסו לתוך מערה. המערה הובילה אותם לסיפורי האגדות. הם נכנסו לכל אגדה ואגדה. הילדים התחילו לקפץ מאגדה לאגדה. הם מאוד אהבו שמספרים להם סיפורים ובעיקר אהבו שמספרים להם אגדות. אחרי שעברו הרבה אגדות הם הגיעו לאגדה ששמה רשע.

באגדת רשע הם נכנסו לבית שחור ואפל ושם הם פגשו את המכשפה אליזבת. היא הכניסה אותם נגד רצונם לביתה והיא לא נתנה להם לצאת. פתאום הם ראו חלון פתוח ויצאו מהבית האפל של המכשפה.

הילדים הגיעו למערה ורצו לחפש את ההורים שלהם.  בסוף מצאו את אבא ואמא בגן שעשויים. ההורים שאלו אותם הרבה מאוד שאלות, אבל בגלל שהיו כל כך רעבים ועייפים אמרו לאבא ואמא "נענה להם על כל השאלות מחר בבוקר".

כשהגיעו  לבית אכלו מרק חם וטעים עם שקדי מרק וכשגמרו לאכול הלכו להתקלח, ללבוש פיג'מה ולאחר מכן למיטה .אבא ואמא כיסו אותם בשמיכה. אבא שאל את טום "איזה סיפור אגדות אתה רוצה?".  הוא בחר את הסיפור "שלושת החזירים". אחרי שאבא סיפר את הסיפור, אמא שאלה את דן  "איזה סיפור אתה בוחר?". הוא בחר סיפורי התנ"ך. אמא התחילה לספר להם בקול מרגיע  והם נרדמו על הכרית הרכה והשמיכה החמה. אמא נתנה להם נשיקה וכיסתה אותם בחום. הם חלמו חלומות פז מתוקים.

בבוקר כשהתעוררו, סיפרו את מה שעבר עליהם להורים. הם אמרו "יותר לא נלך רחוק בלעדיכם". ההורים מאוד שמחו שסיפרו  להם ואמרו "אנחנו מסכימים  אתכם, כשיוצאים לטייל כולם מטיילים יחד ולא מתרחקים יותר מידי!".

פוסט זה פורסם בקטגוריה ענבל ט., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על סיפור שרשרת: המערה המובילה לאגדות / ערכה: ענבל ט. כיתה ד'

  1. מיקה א הגיב:

    ענבל שלום,
    סיפורך מאוד יפה ומרתק.
    אך יש לי שאלה אחת למה את מתכוונת כשאת אומרת "יותר לא נלך רחוק בלעדיכם" הילדים הלכו בלי רשותם של ההורים רחוק וההורים היו שקועים באוכל ולא שמו לב?
    אשמח אם תעני לי על שאלה זו.
    בברכה מיקה א

כתיבת תגובה