התעודה / עמית ס. כיתה ו'

קיבלתי תעודה,

סגורה במעטפה,

לא מהודרת אבל יפה.

 

אבל מה זה?

אני מרגיש בבטן סערה,

בעמקי בטני מתחוללת מהומה אדירה.

 

למה זה? הייתי ילד רע השנה?

הייתי חרוץ, אבל הייתי לחוץ, אף מורה לא אמר לי : "תחכה לי בחוץ".

אולי עדיף לי לחכות להורים…

הם תמיד אומרים לי דברים מעודדים.

 

מאוד נלחצתי, אבל אז בלי לחשוב פעמיים,

הוצאתי את התעודה ואת המעטפה קרעתי לשניים.

 

את התעודה קראתי ולא האמנתי…

המורים כתבו: "תלמיד חרוץ וטוב כמוך מעולם לא ראיתי".

 

בערב הראיתי להורים את התעודה,

והם אמרו לי…

"אתה ילד נפלא".

 

תמונה: http://www.illustrationsource.com/stock

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה עמית ס., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על התעודה / עמית ס. כיתה ו'

  1. שחר הגיב:

    כל הכבוד לך אם התעודה שלך טובה כפי שאתה כותב בשיר אז אתה בטח המצטיין בכיתה.

    אה השיר היה גם יפה. 🙂

כתיבת תגובה