פורים שלי / נעמה א. כיתה ה'

"אני פורים, אני פורים, שמח ומבדח. הלא רק פעם בשנה אבוא להתארח".

פורים הוא אחד החגים שאני

הכי אוהבת בשנה, כל יום

שפורים חל אצלי זו חגיגה.

בפורים ליצנים, תחפושות,

הפתעות וממתקים.

בפורים אף אחד לא בוכה!

אלא להפך, כולם צוחקים ונהנים.

בכל שנה כשפורים חל אני מוצאת

תחפושת, לפעמים זו מלכה ולפעמים

זו תלבושת מצחיקה שאף

אחד עוד לא ראה.

לפני פורים אני נעשת סקרנית:

מה חברי ילבשו כתחפושת?

זאת השאלה שאני שואלת את

עצמי יום לפני שפורים בא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה נעמה א., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

