חג פורים – סיפור דמיוני / ענבל מ. כיתה ה'

26.2

בעוד כמה שבועות פורים, כל הילדים כבר חושבים למה להתחפש. החנויות מלאות בתחפושות. כבר בחרתי תחפושת אבל אני לא אקנה אותה כי אני חושבת שכל הכיף בפורים זה להכין את התחפושת בעצמך.

בבית ספר מחלקים משלוחי מנות בין התלמידים, וגם שולחים מתנות לאביונים. חברה שלי ואני החלטנו שנכין להם ביחד מתנה, שיכלו גם הם לשמוח בחג פורים. זה חג שאמור להיות כיף לכולם, כי שמחים על זה שניצלנו.

כבר התחלנו לתכנן.

בפורים ניסע אל המשפחה שלי שגרה בחיפה. אני תמיד שמחה לבוא לשם בפורים כי אני אוהבת שסבתא שלי מכינה אזני המן, הם מאוד טעימים.

7.3

 מחר חג פורים ובבית ספר שלי עושים פעילויות מהנות לכל התלמידים. אני כבר מחכה, מקווה שלכולם יהיה יום כיף ושמח!

פוסט זה פורסם בקטגוריה ענבל מ., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

