טיולים משפחתיים / ניצן ק. כיתה ד'1

התחביב האהוב עלי הוא לצאת לטיול עם המשפחה. מאז שהייתי תינוקת אני יוצאת לטיולים עם משפחתי, בארץ ובחו"ל. יש לי יומן שאני כותבת ומציירת בו כמעט את כל הטיולים שלי בחו"ל. אנחנו משפחה שמטיילת המון וגם טסה להרבה מקומות מחוץ לארץ. כבר בילדותי טסתי לחמש ארצות והשנה אני מקווה לטייל להכיר עוד מקומות. הארצות בהן טיילנו הם: שוויץ, שוודיה, צרפת, גרמניה והולנד.

גם השבת נסעתי עם משפחתי לתחרות ניווט של אח שלי. טיילנו בגלבוע והיה ממש כיף. אמא ואבא שלי ממש אוהבים טבע, הם קראו לכל הילדים שלהם בשמות מהטבע.

אנחנו מטיילים הרבה בארץ אבל הטיולים האהובים עלי הם הטיולים בחו"ל. זכור לי מאוד הטיול לצרפת, באזור שנקרא ה"דורדון". באזור זה גרנו בדירה מעל כיכר עתיקה שאני ומשפחתי קראנו לה "כיכר ההפתעות" כי כל יום היה משהו חדש ויפה בכיכר. למשל: יום אחד היתה פתיחת עונת הצייד והיו כלבי שמירה בכלוב, יום אחר היה שוק אוכל, ערב אחר היו דוכני אוכל…

בדרך כלל לטיולים אנו יוצאים עם ציוד קבוע: אוכל, מים, ביגוד מתאים, מפות, מצפן, מצלמה ויומן. אני אוהבת לצאת עם משפחתי כי כיף לי לטייל יחד. אני אוהבת ללמוד דברים חדשים ותמיד אני נהנית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ניצן ק., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

