התחביב שלי – לשחק עם החתולה שלי / ירדן ד. כיתה ד'1

לפני שבועיים קיבלתי את החתולה שלי כמתנה מהורי.  קיבלתי אותה לכבוד יום הולדתי ה-9 . קיבלתי אותה בדיוק כשהייתה בת שבועיים בערך. החתולה שלי מסוג טריקולו.

המטפלת של אחי התאומים חיפשה לגורה הקטנה בית. שמעתי שמחפשים לגורה בת היומיים בית, התרגשתי והחלטתי לאמץ אותה. ביקשתי מהורי לאמץ את הגורה. בהתחלה הם לא הסכימו אבל בסוף, אחרי שקצת התחננתי, הורי הסכימו לאמץ את הגורה .

 כששמעתי בשורה זו שמחתי מאד. ביום שהלכתי לקחת את הגורה ,הורי אמרו שניקח אותה בצהרי היום. כשקיבלתי אותה שמחתי עוד יותר והיום, כשהגורה שלי בת חודש כמעט, אני לא מפסיקה לשחק איתה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ד., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

