אני סופרת / ענבל ט. כיתה ד'2

בהתחלה היה קשה לבחור במה להתחיל, איך להתחיל לכתוב את הסיפור שלי.

 אחרי שהתחלתי היה יותר קל, הרעיונות זרמו כמו גשם ואפילו לא רציתי להפסיק לכתוב. היה לי קשה לעמוד בזמנים של ציור הספר, כי רציתי שיהיה יפה ומתאים לסיפור.

היו קיים בדרך, למשל: כשהמחשב התקלקל, ביקשתי מדודה שלי שתדפיס לי את התמונות של הציפורים שהשתתפו בסיפור. רציתי לצייר אותן בדף אבל היא הדפיסה אותן קטנים ואני רציתי תמונות בגודל בינוני. בסוף המדפסת תוקנה וסיימתי את הסיפור האטיולוגי.

לסיכום: מאוד נהניתי לכתוב את הסיפור האטיולוגי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ענבל ט., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

