אני סופרת / ניצן ק. כיתה ד'1

במסגרת הלמידה בכיתה על נושא הציפורים כתבנו סיפור אטיולוגי. אני כתבתי את הסיפור האטיולוגי שלי על החסידה. בחרתי שאלה ובעקבותיה כתבתי את הסיפור. בתוך השאלה שכתבתי יש עובדה שלמדתי על החסידה. כתבתי סיפור שמסביר מדוע ברך החסידה מתקפלת הפוך. הרעיון לשאלה הוא מאבא שלי.

 בתהליך הכתיבה למדתי איך כותבים סיפור אטיולוגי ולמדתי שכתיבת סיפור היא תהליך ארוך אבל מהנה. נהניתי להמציא את הסיפור ולאייר אותו. כשאני מביטה בספר שלי אני מרגישה גאווה כי גמרתי לכתוב את הסיפור שהמצאתי והוא יצא יפה כמו שרציתי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ניצן ק., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אני סופרת / ניצן ק. כיתה ד'1

  1. אורי ורחלי הגיב:

    הי ניצן,
    נהנו מאוד לקרוא את הסיפור האטיולוגי שלך. זו התנסות נהדרת ללמוד לכתוב סיפור.
    ראינו שאת משקיעה הרבה מאמץ ומחשבה על מנת שהסיפור שלך יהיה מוצלח ומעניין
    ואנו מאוד גאים בך על הצלחתך.
    נהנו לראותך עובדת על כתיבת הסיפור ונהננו מאוד מהסיפור.
    המשיכי לכתוב וליצור.
    אבא ואמא

כתיבת תגובה

