התחבחב שלי – טיולים משפחתיים / ירדן שח. כיתה ד'1

התחביב שלי הוא לצאת לטייל עם המשפחה.

מאז שהייתי קטנה כבר התחלנו ללכת לכל מיני מקומות. משפחתי ואני מאוד אוהבים את הטבע והלכנו לכל מיני מקומות כגון: חמת גדר , ים המלח , ניר דויד  ופארקים של מים.

כל פעם שאני יוצאת לטיול עם המשפחה אני נהנית. אנחנו לוקחים דברים שצריך אותם במהלך הטיול, למשל, אם אנחנו יוצאים לטייל שלושה קילומטרים, אנחנו לוקחים לכל אחד בקבוק מים גדול, נעלי ספורט מתאימות ובגדים גמישים – לא שמלה או ג'ינס. אנחנו עושים הפסקות קטנות לכמה עוגיות וכמה שלוקים מהמים וממשיכים.

אנחנו לא רק יוצאים להליכה, אנחנו גם יוצאים לחופשות. עוד מעט נטוס לחו"ל, אולי בפסח או בחופש הגדול.

אני הכי אוהבת את הטיולים לפארקי המים כי אני נהנית במגלשות הגדולות. אני ממליצה לכם ללכת להרבה טיולים עם המשפחה כי זה מאוד כייף!

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן שח., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

