תנסי גם את לרקוד / מיקה א. כיתה ד'1

זה היה חוג בלט רגיל והמורה קרן לימדה את תלמידותיה את ריקוד הוואלס. בסוף החוג התלמידה ענבר הלכה הביתה כהרגלה. בדרך שמעה פתאום הודעה שיש מופע בלט ביום חמישי הקרוב.

"אוף" אמרה ענבר "דווקא ביום חמישי יש לי חוג בלט, לא אוכל ללכת למופע". "למה לא?" שאלה אמא. "בדיוק אתמול במקרה שמעתי הודעה והזמנתי לנו זוג כרטיסים. אדבר עם הסטודיו שלך בסדר?". "יופי, מצוין!" אמרה ענבר.

 כל השבוע חשבה ענבר על המופע ביום חמישי. כשהגיע יום חמישי, לבשה ענבר את השמלה הכי יפה שלה וארגנה את הדברים במהירות מופרזת. "אמא בואי ניסע" אמרה ענבר. "רגע,  אני לא מוכנה" אמרה אמה.

 במופע עצמו, שמעה ענבר כל הזמן את המילים: "תנסי גם את לרקוד". פתאום היא שמעה את המילים: "מתנדב מהקהל… אנחנו צריכים מתנדב מהקהל". ענבר הצביעה ואמרה: "אני מתנדבת, אני מתנדבת!". הרקדן הראשי הצביע על ענבר והיא עלתה לבמה.

 הוא אמר לה בסוד: "תרקדי בלט" והיא ענתה לו: "שכחתי!". "תנסי להיזכר" ענה לה והמשיך לרקוד. ענבר ניסתה ותנחשו מה? היא הצליחה ורקדה בלט מצוין!

 מאז ועד היום, ענבר יודעת לרקוד מצוין למרות שהיא הכי קטנה בכיתת בלט. 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיקה א., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על תנסי גם את לרקוד / מיקה א. כיתה ד'1

  1. יעל אגמון הגיב:

    היי מיקה
    את יודעת בטח שאני גם אוהבת לרקוד כי אנחנו לומדות ביחד.
    הסיפור שלך היה מאוד מהנה לקריאה.
    בחלק האחרון של הסיפור נזכרתי שאני כמעט שככתי את תנועות הריקוד של המופע סוף שנה שלנו שגאז.
    יעל אגמון.

להשאיר תגובה

