תחביביי / לינור כיתה ד'

התחביבים שלי הם: ללכת לסבא ולסבתא, ללכת עם חברות לצרכנייה, להכין יצירות ולטייל.

התחביב שאני הכי אוהבת הוא ללכת עם חברות לצרכנייה. התחלתי ללכת עם החברות לפני חודשים ואני הולכת כל יום או יומיים בשבוע.

הציוד שאני צריכה לקחת הוא רק כסף.

אני הולכת עם חברות כדי לא אשתעמם. אני אוהבת לקנות ממתקים ודברים לכל המשפחה שלי. כשאני חוזרת, האחים שלי שואלים: "מה קנית?" ואני מספרת להם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה לינור, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על תחביביי / לינור כיתה ד'

  1. אוריה אושרת הגיב:

    לינור,
    את פירטת כל מה שצריך לדעת.

  2. עומר מלקס הגיב:

    לינור אני קראתי את העבודה שלך, ואהבתי את סוג התחביב.

    מעומר מלקס

  3. לינור העבודה שלך מאוד יפה ומרתקת

    משירז שושני

  4. לינור,
    העבודה שלך יפה ומרתקת.
    אשמח לקרוא עוד עבודות שלך.
    מאיה שונרי

כתיבת תגובה

