תחביביי / יעל א. כיתה ד'2

תחביביי הם: לצייר, לרקוד, להכין תכשיטים, להכין דברים מעיסת נייר ולהכין חרוזים מפימו.  התחלתי להכין תכשיטים בפורים בשנה שעברה. אני מכינה תכשיטים בשעות הפנאי שלי.

הציוד הדרוש להכנת תכשיטים: פליירים (רגיל, מעוגל), קטר חותך, חרוזים מסוגים שונים ומגוונים, מסמרים מיוחדים, חוט סיליקון, חוט מתכת, חרוזי מעיכה, סוגרים למחרוזות וצמידים, ומתלים לעגילים.

רותם היא חברה מתל אביב שלפעמים אני נפגשת איתה כאשר אני באה לדודתי. היא עוזרת לי ומלמדת אותי דברים שהיא לומדת בחוג תכשיטנות. דודה שלי, לוקחת אותי לחנות שנקראת "אבגד", חנות בה קונים את כל החומרים להכנת תכשיטים. יש בחנות מבחר עצום של חומרים.

אני אוהבת יצירה וסוג זה של יצירה ממש מהנה עבורי. תכשיט שהכנתי במו ידי זוהי מתנה שנעים לתת ונעים לקבל. אמא שלי אומרת לי כל פעם שאני מכינה משהו בתחום היצירה שיש לי ידיים מאוד טובות ויציבות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה יעל א., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

