חתוליי / שקד כיתה ד'2

בחרתי לספר על ארבעת חתוליי: האם – מיצי, והגורים: פיט, פיתאגורס ולולו.  מדי יום אני יוצאת לחצר לשחק עם החתולים .  מיצי (האם) מתגפפת בי בכל הזדמנות .

פיט ופיתאגורס משחקים עם הכדורים שיש בחצר.  אני זורקת אותם והם רצים ושורטים את הכדורים .

החתולים שלי נמצאים אצלי כבר שנתיים וקצת.  כל יום אני מקדישה שעתיים לבילוי ומשחק משותף איתם . אני נהנת איתם כי הם מארחים לי חברה כשאני משועממת מאוד. בנוסף, תחושת הפרווה הרכה נעימה לי מאוד.

כשהגורים נולדו הם היו עירומים (ללא פרווה). היו להם עיניים עצומות. בתקופה זו הם ניזונו מחלב אם. כיום הגורים הם בני שנתיים. היום הם ניזונים משאריות האוכל מהארוחות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה שקד, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על חתוליי / שקד כיתה ד'2

  1. אוריה אושרת הגיב:

    שקד,
    אני חושבת שרוב האנשים שאוהבים
    חתולים יש מחו לקרוא את סיפור זה.
    על ההתחלה רואים את הגורים ומתמלאים בנעימות לא מוגדרת.

  2. מיקה א הגיב:

    שקד היקרה,
    גם אני מגדלת בביתי חית מחמד אבל כלב לא חתול.
    איך את מצליחה להקדיש שעתיים שלמות לחתולייך? אני מאוד עמוסה ומקדישה לכלבתי רק בערך חצי שעה ביום.
    בברכה מיקה א

  3. דניאל בידרמן הגיב:

    שקד סיפורך מאוד יפה
    ולפי תאוריך אני משערת שהם מאוד חמודים!

כתיבת תגובה

