התחביב שלי: תכשיטנות / דניאל ב. כיתה ד'2

לפני שבועיים התחלתי חוג תכשיטנות שמתקיים פעם בשבוע ביום חמישי. החוג בקיבוץ מרחביה. בחוג יש עוד כמה ילדות (חלק מהן חברות טובות שלי) ומדריכה. למדריכה קוראים מלי.

הציוד שמשתמשים בו בחוג הוא: חרוזים , חוטים והמון סבלנות!

בחוג לומדים להכין כל מיני תכשיטים מחרוזים כגון: צמידים, שרשראות, פרחים וחיות כמו: חתול, דולפין, כלב דלמטי, ראש פיל ופרפר.

אני נהנית בחוג בגלל שזה מעניין מאוד. אני אוהבת ללמוד דברים חדשים ולבסוף מתקבלת תוצאה מאוד יפה שאפשר לענוד אותה כמו השרשרת החדשה שלי.

יש עוד פרט אחד קטן שאני רוצה לספר לכם: אני ממליצה לכולכן לבוא לחוג, כי בטוח שגם אתן תהנו. תדעו שמתקבלת תוצאה צבעונית ומקסימה!

פוסט זה פורסם בקטגוריה דניאל, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על התחביב שלי: תכשיטנות / דניאל ב. כיתה ד'2

  1. אוריה אושרת הגיב:

    דניאל,
    כתב את הסיפור במילים גבוהות.
    אני חושבת שמה שכתבת מפתה לבוא לחוג.
    בקצור מה שכתבת היה מקסים.

כתיבת תגובה

