התחביב שלי – לרקוד / ענבל ט. כיתה ד'2

התחביב שלי הוא לרקוד. סוגי הריקוד שאני רוקדת הם היפ הופ וג'אז.

בחוג יש ארבע קבוצות שמחולקות לפי גילאים ואני רוקדת בקבוצת א' בימי

ראשון ורביעי בשעות ארבע עד חמש.

שם המורה שלי הוא חיליק כהן וכשהוא חולה או שהוא לא יכול להגיע, ספיר מחליפה אותו.

בסטודיו שבו מתקיים החוג יש מראה גדולה, אורות ורמקולים. בהתחלה אנחנו

לומדות את הצעדים של הריקוד ללא מוזיקה וכאשר אנחנו מתחילות להבין את

הריקוד, חיליק שם את המוזיקה שהוא בחר לריקוד.

לקראת סוף השיעור, הוא מכבה את האור הרגיל ומדליק את האורות הצבעוניות כדי ליצור אוירה של במה.

בסוף השנה אני אופיע עם הקבוצה בארבעה או חמישה ריקודים בהיכל התרבות. בהופעה אני וכל הקבוצה נלבש בגדים מיוחדים שהמורה תופר לכבוד ההופעה.

לסיכום: אני מאוד נהנית בחוג הריקוד !!!

פוסט זה פורסם בקטגוריה ענבל ט., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על התחביב שלי – לרקוד / ענבל ט. כיתה ד'2

  1. אסתר הגיב:

    בולי את כותבת נהדר אני גאה בך המשיכי כך!!!!!!!!!!
    באהבה גדולה אסתר.

  2. גלית שרף הגיב:

    ענבל יקרה,

    בעקבות כתיבתך למדתי שאת אוהבת לרקוד,
    ומשתתפת בחוג ריקוד.
    נעים לקרוא שאת מאוד נהנית בחוג.

    בהצלחה גלית

כתיבת תגובה

