התחביב האהוב עליי- לקפוץ בטרמפולינה / מאיה ש. כיתה ד'2

התחלתי לקפוץ בטרמפולינה לפני חצי שנה, בקיץ, כשהוריי קנו אותה לכבוד סיום הלימודים.

כשאני קופצת עם חברותיי, אנחנו מבלות בטרמפולינה בערך שעה, וכשאני קופצת לבד (זה פחות כיף) אני מבלה 20 דקות בערך.

כשאני קופצת בטרמפולינה אני מתארגנת בצורה זו:

אני לובשת בגדים קצרים כדי שלא יהיה לי חם וגם כדי שיהיה לי נוח לקפוץ.

אוספת את שיערי.

חולצת נעליים.

אני מביאה כוס מים החוצה כי קפיצה בטרמפולינה מצמיאה מאוד.

אנשים שקופצים איתי הם: אחיותיי, חברותיי, בני משפחתי ועוד.

קפיצה בטרמפולינה מאפשרת לי לשחרר את עצמי וליהנות. הטרמפולינה מוסיפה לי עוד פעילות מהנה לזמני הפנוי. קפיצה בטרמפולינה מוסיפה לכושר הגופני ולבריאות.

אני מבצעת תרגילים בטרמפולינה למשל: סלטה, קפיץ ראש ומיני תרגילים אחרים שאני ממציאה כמו: קפיצה על הגב וקימה, קפיצה על הברכיים ואז סלטה, קפיצה על הברכיים ואז עמידת ידיים, ובכך אני מתאמנת ומשתפרת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מאיה ש., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על התחביב האהוב עליי- לקפוץ בטרמפולינה / מאיה ש. כיתה ד'2

  1. עומר מלקס הגיב:

    מאיה הטקסט שלך מאוד יפה

    מעומר מלקס

להשאיר תגובה

