לבד בבית / ירדן ד. כיתה ד'1

שלום אני גד. פעם נשארתי לבד בבית מפני שלא הסכמתי ללבוש מעיל . בחוץ ירד מבול . אימא נסעה ואבא יצא למילואים. אימא ודן אחי הגדול נסעו לבקר את אבא בצבא . אני נשארתי  לבד בבית.

בהתחלה שיחקתי ברובוטים שקנו לי ליום הולדתי עד ששעמם לי. פתאום  עלה לי רעיון. הלכתי לבקר את גיורא, הבן של השכן. שיחקתי עם גיורא על הדשא לבד. שיחקנו כמעת חצי שעה . פתאום בא דני וכבר שניהם היו נגדי. גיורא אמר שאבא שלו גבוה ואני אמרתי שהוא גמד. אחר כך  הלכתי הביתה.

אימא התקשרה ואמרה "גד, אנחנו נשאר כאן הלילה".

"טוב, טוב" עניתי. פתאום  שמעתי דפיקה בדלת וחשבתי לעצמי מי זה יכול להיות? חשבתי אימא ,דן ואבא בבסיס .הלכתי לפתוח את הדלת. בדלת הייתה סבתא והיא אמרה "גד, באתי לשמור עליך עד שדן ואמא יחזרו". כך ביליתי כל אחר הצהריים עם סבתא.

בערב התקלחתי והלכתי לישון . בבוקר הלכתי לבית הספר, דן לא היה בהסעה. בסוף גיליתי שאימא ודן ואבא נהרגו מטיל שחיילי לבנון ירו. מאותו היום סבתא גידלה אותי .וכך גדלתי כל ילדותי.

כשהייתי כבר בן עשרים, פתחתי קריירה משלי בעסקים . העסק הצליח מאוד. אני עדיין מצטער שאבא ,אמא ודן לא ראו אותי מצליח בקריירה שפיתחתי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ד., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

