יום הולדת בחורף / לינור כיתה ד'

ביום קריר אחד קמתי ממיטתי, הסתכלתי בחלון ולפתע ראיתי גשם חלש.

צעקתי "אמא אמא!".

"מה ילדתי?"

"בואי תראי את הגשם" אמרתי בעצב, "תראי את הגשם מהחלון אמא! היום יש לי יום הולדת של חברה שלי בחוץ והיא חברה מאוד טובה שלי! אם אני לא אלך, אני והיא לא נהייה חברות טובות."

"ילדתי, מה שם החברה שלך?"

"לילך"

"שם מאוד יפה".

הסתכלתי עוד פעם בחלון וראיתי שהגשם נפסק. קראתי "אמא, אמא, בואי לחדרי".

"מה ילדתי?"

"הגשם נפסק ואני הולכת ליום ההולדת של לילך!" אמרתי בשמחה. התלבשתי ואמרתי לאמא "ביייי!". הלכתי ללילך ולילך אמרה "חשבתי שלא תבואי".

 כשיצאנו ביחד עם החברות החוצה, יצאנו לחגוג ללילך את יום הולדת. הכנו משחקי חברה ושרנו שירים. כששיחקנו ירד גשם ורצנו לתוך הבית. שיר נשארה בחוץ ושמלתה התלכלכה מהבוץ. היא התחילה לבכות. לילך ניגשה לארון והוציאה לה שמלה משלה.  שיר לבשה את השמלה והתמלאה בשמחה. המשכנו לשחק ואחר כך התיישבנו בשולחן ואכלנו עוגה וחטיפים. וכשנגמרה המסיבה, כולנו חזרנו הביתה מאושרות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה לינור, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

