יום גשום / ענבל ט. כיתה ד'2

באחד הימים הגשומים, איתי ואחותו הילה, נשארו בבית לבד כי אמא ואבא שלהם הלכו לעבודה.

איתי אמר להילה "בואי נלך החוצה".

"לא" ,אמרה הילה, "אמא לא מסכימה ללכת החוצה כשיורד גשם".

"אז מה נעשה?"

"נשחק בבית בכדור" אמר איתי.

"מה פתאום, כדור בבית!!! יותר טוב לשחק בשלוליות!" אמרה הילה.

"אבל נהיה חולים ונצטרך להישאר בבית" אמר איתי.

"לא נהיה חולים כי אמא ואבא קנו לי ולך מעילים מאוד נעימים וחמים" אמרה הילה.

" אבל עדיין נתקרר ונהיה חולים. אמא אמרה שאם יירד גשם לא נלך החוצה. אם אמא תראה שאנחנו משחקים בשלוליות ובבוץ, לא נלך החוצה יום שלם, אפילו אם ייגמר הגשם" אמר איתי.

"אם אי אפשר ללכת החוצה, מה נעשה בבית?"

"אולי נשחק רביעיות" אמר איתי .

"לא, זה משעמם לשחק רביעיות, עדיף לצייר" אמרה הילה.

"לא, אני לא אוהב לצייר" אמר איתי.

"נראה סרט!!!" שניהם אמרו ביחד.

"אבל איזה סרט ניבחר?"

"שלגייה ושבעת הגמדים" אמרה הילה.

"לא" אמר איתי.

" חברים בחווה" אמר איתי.

"לא!" אמרה הילה.

"בנות הים" אמרה הילה .

" לא!" אמר איתי.

שניהם אמרו ביחד "נראה את הסרט של בוב ספוג!!".

פתאום שמעו נקישה בדלת.

"מי זה?" אמרה הילה.

"זאת אני, אמא".

איתי פתח את הדלת ואמר "חבל  שאסור ללכת החוצה".

איתי הסתכל בחלון ואמר בקול נרגש ושמח  "לא יורד גשם!! בואי נלך החוצה!!!".

במהירות מופרזת, שניהם רצו להם במדרגות ויצאו החוצה לשחק בחוץ עם החברים שלהם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ענבל ט., עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על יום גשום / ענבל ט. כיתה ד'2

  1. רחל הגיב:

    סיפור מאוד יפה!! נהנתי לקרוא אני אשמח אם תמשיכי לכתוב עוד.

  2. אסתר הגיב:

    אני גם נהנתי מאוד לקרוא. אני מחכה בקוצר רוח לסיפור הבא שלך.

להשאיר תגובה

