החורף המהנה / מאיה ש. כיתה ד'2

בחורף אני אוהבת להתכרבל בשמיכה עבה על הכורסה מול תנור שמחמם אותי עם כוס שוקו חם בידי.

בבוקר חורפי אני אוהבת להתפנק מול הטלוויזיה, ובצהריים, כשיורד גשם חזק, אני אוהבת לארגן טיולי גשם באופניים עם אחותי.

אנחנו נוסעות לתוך שלוליות עם האופניים וכל המים משפריצים עלינו וזה נעים.

בערב, אני אוהבת לעשות מקלחת חמה וארוכה.

 אחרי המקלחת, כשאני נכנסת לישון בחדרי, אני מדליקה את המזגן על מצב חימום וכיף לי וחמים לי עם השמיכה העבה בתוך המיטה הנוחה שלי.

לכבוד תחילת החורף קניתי צעיף שחור ומחמם וכובע צמר אפור.

החורף היא העונה האהובה עליי מבחינת מזג האוויר, ובכל שנה אני מחכה לעונה הזו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מאיה ש., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

