איזה כיף בחורף / מיקה א. כיתה ד'1

אני הולכת בחורף עם מעיל,

קר לי בחורף כרגיל.

הגשם מטפטף על החלון,

והנחלים מתמלאים עד הלום.

איזה כיף שהחורף התחיל,

ועכשיו קר כרגיל.

רעם וברק נוקשים,

ולפעמים זה אותי מבהיל.

שלולית ועוד אחת,

נועלת מגפיים וקופצת.

איזה כיף שהחורף התחיל,

ועכשיו קר כרגיל.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיקה א., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על איזה כיף בחורף / מיקה א. כיתה ד'1

  1. ניצן קרן הגיב:

    מיקה,
    נהנתי לקרוא את השיר שלך. גם אני אוהבת את החורף שתארת מאוד יפה בשיר.
    לי קצת קשה עם הקור בחורף בגלל שאני מצטננת מהר מאוד.
    ניצן

  2. שילי אנדרייבסקי הגיב:

    שיר נחמד ויפה
    נהנתי לקרוא את השיר שלך הוא באמת מאוד יפה.
    משילי

כתיבת תגובה

