אני לא יודעת מה זה דמי חנוכה / שיר ש. כיתה ד'2

שלום, קוראים לי ליאור. אני אספר לכם על חג החנוכה. בעוד כמה ימים אני אחגוג עם משפחתי את חג החנוכה. אמי קנתה לי בגדים חגיגיים לחג.

יום לפני ערב החג הלכתי לגן. כשהגעתי לגן ראיתי שכל הילדים מדברים. ניגשתי אליהם ושאלתי אותם "על מה אתם מדברים?".

"אנחנו מדברים על דמי חנוכה!"

שאלתי אותם "מה זה דמי חנוכה?"

"לא שמעת על דמי חנוכה?" שאלו אותי בהלם.

הם הסבירו לי שדמי חנוכה זה כסף שמקבלים בחג החנוכה!

כשליאור חזרה הביתה, היא שאלה את אמא שלה "למה אני לא מקבלת דמי חנוכה?"

"את רוצה דמי חנוכה?" שאלה אותה אמא.

"כן אמא, אני רוצה! בבקשה, את יכולה לתת לי
דמי חנוכה?"

"בבקשה, הנה לך 100 ₪ ".

בערב החג ניגשתי לסבא שלי ושאלתי אותו "סבא, אתה יכול לתת לי 100 ₪?"

"את רוצה דמי חנוכה?" שאל סבא.

"כן!"

"בבקשה, 150 ₪".

אמרתי לסבי "אני ביקשתי 100 ₪ לא 100 ₪ ושטר סגול משונה."

"השטר הסגול הזה שווה 50", כך אמר לי סבא.

"זה אומר שעכשיו יש לי 250 ₪".

"נכון" אמר לי סבא.

אחר כך חזרנו הביתה ואמרתי לאמא "היום קיבלתי 250 ₪".

"ממי קיבלת עוד 150 ₪?"

"מסבא" אמרתי.

הייתי גאה בעצמי כי קיבלתי 250 ₪ ואתמול בכלל לא ידעתי מה זה דמי חנוכה.

מאז ועד היום, כל שנה אני מקבלת 250 ₪ בכל חופשת חנוכה!!!

פוסט זה פורסם בקטגוריה שיר שי., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אני לא יודעת מה זה דמי חנוכה / שיר ש. כיתה ד'2

  1. מיה וויליאמס הגיב:

    לשיר החמודה!
    אהבתי מאוד את השיר\סיפור שלך
    ממני מיה וויליאמס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. שיר,
    אהבתי לקרוא את עבודתך.
    מאיה שונרי

כתיבת תגובה

