טיול משפחתי / נועם ח. כיתה ו'

לאחרונה יצאנו אני, אמי, אבי, אחי הקטן ואחותי הקטנה לטיול מחנאות בהר מירון. כאשר הגענו בדקנו איפה יש מקום טוב להקים מחנה. בהתחלה בדקנו שטח עם עשב וקצת קוצים, מצאנו אזור קטן שהיה ישר, ללא קוצים, מקום טוב להקים בו מחנה. לאחר-מכן בדקנו מקום ביער הסמוך, אבל לא מצאנו מקום טוב כמו המקום שראינו קודם, אז חזרנו.

רצינו להקים את המחנה לפני שירד הלילה, לכן פרקנו את הציוד מהאוטו ופרסנו מחצלת. אני אמי ואבי התחלנו בבניית האוהלים, בינתיים שהילדים הקטנים שחקו באזור. כמעת סיימנו להקים את האוהלים והחליט אבי שכדאי שאלך להביא עצים. הלכתי לחפש ואספתי כמה עצים עבים. אחרי כמה דקות אחי הצטרפו ואספו זרדים קטנים כדי שיהיה קל לאש להתפשט. כשסיימנו לאסוף מספיק עצים כבר החשיך קצת והדלקנו מדורה. צלינו קצת מרשמלו, הדלקנו גזיה כדי לבשל. בשלנו אטריות עם רוטב עגבניות לכולם, חוץ ממני כי אני רציתי "מנה חמה". אחרי שאכלנו, אחי הקטנים צחצחו שיניים והלכו לישון. אני נשארתי עם אחותי באוהל כדי ללוות אותה עד שתירדם. לאחר כמה דקות יצאתי כדי לשתות תה עם הורי ליד המדורה.

לאחר שסיימנו הלכתי עם אבי לשטוף כלים. צחצחנו שיניים והלכנו לישון.

בבוקר כשהתעוררנו אכלנו "כריות" עם חלב לארוחת בוקר. אבי ואמי רצו לפרק את המחנה לכן כדי שהילדים לא יפריעו להם, לקחתי אותם לפינה קטנה עם כמה עצי אלון. טיפסנו על עצים וחדתי להם חידות. כשהמחנה כבר היה מפורק החלטנו לצאת לטיול בנחל צבעון. יצאנו לטיול באותו מקום שהייתי בו עם הילדים לפני רגע. התחלת הטיול הייתה מקסימה: ראינו הרבה צמחים וסלעים גדולים. עצי אלון נתנו לנו צל, את הרצפה כיסו עלי עץ אלון שנשרו, אך מה שפגע בכל זה היה לכלוך שאנשים הותירו אחריהם.

מדי פעם עצרנו כדי לאכול ולשתות. כך המשכנו זמן מה עד שהתחברנו למסלול אחר. ההליכה הייתה כמו קודם רק שראינו הרבה צלמים מצלמים את הטבע. לאחר עוד הליכה ועוד עצירות, התחברנו לעוד מסלול שהיה קצת קשה כיוון שהיה בעליה. עצרנו כדי לאכול ארוחת צהריים. אכלנו סנדוויצ'ים, תירס, מלפפון, עגבניות, קבנוס ולקינוח אננס.

אכלנו והמשכנו ללכת. הלכנו והתחברנו לדרך עפר בה הלכנו עוד כקילומטר וחצי. בסוף הגענו לאוטו כי המסלול היה מסלול מעגלי. כעבור כמה דקות היינו בדרך הביתה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה נועם. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.