יומנה של נועם / אלמוג ושירז – כיתה ו'

יום ראשון :

 יומני היקר,
שמי הוא נועם צילביץ. אני גרה במעלה אדומים ואני בת 12. לחברה הכי טובה שלי קוראים רוזה. היא עלתה לארץ לפני 5 שנים מרוסיה. אנחנו החברות הכי טובות מאז. יש לי בעיה קטנה, ממש קטנטנה, פצפונת, אני אלימה. הבעיה שלי התחילה לפני שלוש שנים. זה התחיל בזה שאבי היה מרביץ לי בתור ילדה קטנה וכנראה למדתי זאת ממנו. אני מנסה להפסיק את הבעיה אך היא לא בשליטתי! התחלתי בהתחלה להרביץ לבני משפחתי והם סיפרו זאת לדוקטור שבחן אותי ומצא את הבעיה. זו אני .

יום שני :

יומני היקר :
לא הבנתי למה היא כל כך כועסת. לא עשיתי זאת בכוונה בכלל והיא יודעת. בהפסקה שיחקנו את המשחק "אמת או חובה". חברתי הטובה ביותר, רוזה, יודעת שאני אוהבת את אלי החתיך – מלך הכיתה. במשחק רוזה הייתה צריכה לנשק את הבן שהיא הכי אוהבת בכיתה בתור חובה. היא נישקה את אלי. מאוד נפגעתי ממנה כי היא יודעת שאני אוהבת אותו ורק לה סיפרתי את זה …
לאחר מכן , לקחתי את הבוגדת (רוזה) לשיחה בצד. שאלתי אותה : "למה עשיתי לי את זה? בכוונה?"
היא ענתה לי: "אני גם אוהבת אותו וזכותי המלאה לנשק אותו."
התרגזתי עליה באותה השנייה ולא חשבתי מה אני עושה . נתתי לי סטירה וכמובן שזה לא הייתה בשליטתי. היה רגע של שקט, לא האמנתי שעשיתי זאת . רוזה רצה לספר לכל הכיתה וגם לאלי…. ידעתי שמשהו רע יקרה בקרוב .

לקוראים: ההמשך יבוא אחרי חופשת הפסח !

תמונה חופשית: http://office.microsoft.com/en-us/images/

פוסט זה פורסם בקטגוריה אלמוג שח, שירז, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

