פיצה / נוי ש. כיתה ד'


אני החלטתי לכתוב על נושא שאינו שגרתי והוא פיצה!
רוב הילדים בארץ ובעולם אוהבים פיצה, גם אני מאוד אוהבת פיצה. ישנן תוספות רבות לפיצה כגון: אנשובי, זיתים, תירס, פטריות, עגבניות ובצל.
על כל פיצה יש גבינה. הגבינה היא מה שמוסיפה את כל הטעם לפיצה. הארץ שבה המצאו את הפיצה היא איטליה.
אני מאוד אוהבת פיצה ובחיים לא הייתי רוצה לשנות אותה או לוותר על המאכל הטעים הזה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה נוי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על פיצה / נוי ש. כיתה ד'

  1. מאי הגיב:

    נוי,
    גם אני מאוד אוהבת פיצה (:
    זה בין המאכלים שאני הכי אוהבת…
    בחרת נושא מפתיע מאוד
    מאי.

  2. שירלי הגיב:

    מאי,
    אני גם מאוד אוהבת פיצה
    נכון הגבינה מאוד מוסיפה.
    פיצה זה המאכל האהוב עליי. 🙂

כתיבת תגובה

