פגישה עיוורת / אלמוג ועדי כיתה ו'

דנה הנסיכה: היוש!
אוהד החתיך: שלום 🙂
דנה הנסיכה: מכירים??
אוהד החתיך: לא…, אבל תמיד אפשר להכיר!
דנה הנסיכה: אוקיי, מאיפה אתה?
אוהד החתיך: אני מחיפה, את?
דנה הנסיכה: יאוו, איזה קטע גמאני!
אוהד החתיך: בת כמה את?
דנה הנסיכה: 10 ואתה?
אוהד החתיך: 11,cool! 😀
דנה הנסיכה: יאוו, אתה מבוגר, איזה כיף לך!
אוהד החתיך: כן, אני הכי בוגר בכיתה.
דנה הנסיכה: טובוש, אני חייבת ללכת כבר שמונה וחצי, נדבר- ביושש.
——————————

כעבור יומיים

דנה הנסיכה: היוש! שוב פעם אתה!
אוהד החתיך: היי, כן, כיף כאן, טוב אז… איך את נראת?
דנה הנסיכה: יש לי שיער שטני ארוך וחלק, עיניים כחולות עמוקות ושפתיים אדמדמות. אני רזה, יש לי עגילים באוזניים וקצת נמשים, למה אתה רוצה לדעת?
אוהד החתיך: סתם כי באלי להכיר אותך!
דנה הנסיכה: טוב…, איך אתה נראה?
אוהד החתיך: אני? אוקיי, יש לי שיער קצר ובהיר, אני שרירי בעל עיניים גדולות וכחולות, גבוה, ו… אני אוהב להכיר אנשים חדשים. אז… אולי נפגש בקריון?
דנה הנסיכה: סבבוש, מחר בארבע וחצי אחר הצהריים זה בסדר?
אוהד החתיך: לא, אולי בסביבות שבע וחצי, יש לי אימון כדורגל…
דנה הנסיכה: סבביק! קבענו בקריון בשבע וחצי?
אוהד החתיך: אחלה, ביי-ביי!!
——————————
מה שלא ידע אוהד, זה שדנה מתחזה לילדה אבל היא שוטרת, בפגישתם "דנה" הגיעה עם צוות שוטרים שעצרו את "אוהד" שבעצם גם הוא מתחזה לילד כשהוא בעצמו פדופיל.

בתקווה שלא יקרו מקרים כאלו, אנא היזהרו באינטרנט ודברו רק עם חברים אמתיים ומכרים!

*השיחה מבוססת על שיחה אמיתית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אלמוג, עדי ש., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על פגישה עיוורת / אלמוג ועדי כיתה ו'

  1. נועם הגיב:

    איזה מפחיד נראה לי שאני מכיר 6 פדופילים.

כתיבת תגובה

