מה אני אוהבת בחורף / נוי כיתה ד'

החורף הוא תקופה שאני מאוד אוהבת בגלל הגשם, הלבוש והבגדים החמים. את הגשם אני הכי אוהבת כי אפשר לקפוץ בשלוליות, לשמוע את הרעש של הגשם ולצאת החוצה כדי להירטב. הגשם משמיע מין צלצול כזה, "טיף טף טיף טף", יש לו צבע שקוף ואפשר לעמוד, לפתוח את הפה ושהוא יקלע ישר לתוך הפה.

אני אוהבת בעיקר את הסערות. סערה היא סוג של גשם מאוד חזק עם רעמים וברקים ורוח מאוד חזקה. לפעמים בארצות אחרות יש שיטפונות. אני רואה את השיטפונות בטלוויזיה וזה לא נראה  נעים. יש גם סופות רעמים. הרעם הוא רעש די חזק ואחריו מגיע הברק ולפעמים גם ברד. את הברד לא רואים הרבה כי הוא מיד נמס.

בתקופה הכי קרה יש שלג אבל זה לא קורה הרבה בארץ אלא רק במקומות גבוהים כמו הר החרמון.

אצלנו בקיבוץ יש רק שלוליות ויש ילדים שאוהבים להתפלש בבוץ, אני לא אוהבת בוץ כי הוא מגעיל.

הגשם גורם לתאונות ולהרבה דברים מסוכנים אבל אני מסכמת שגשם הוא האהוב עליי ביותר.

תמונה: http://www.illustrationsource.com/stock

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה נוי, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

