השפלה ביום שלישי בערב / גאיה כיתה ד'

אני עצובה, בוכה ונבוכה. רציתי לתקן את המבחן במדע אבל המורה שלי לא הרשתה לי לתקן את כל המבחן, רק מה שבצבע ירוק . אני כעסתי על עצמי וזעפתי. אני לא רוצה להראות להורים שלי איזה ציון גרוע קיבלתי במבחן במדע. זה היה מעצבן, לא יכולתי יותר.  לא רציתי קשר בכלל בימים הקרובים למבחן. זה נכון, אולי אני באמת גרועה במדע.

אני האמנתי בעצמי, וכשהתחיל המבחן, הייתי בלחץ גמור ופתאום כל מה שלמדתי למבחן פשוט נמחק לי מהראש. לא ידעתי מה לעשות, לא ידעתי מה לכתוב. פשוט קראתי את המבחן, כתבתי, כתבתי, התאמצתי ועשיתי אותו בשלום. את התוצאה לא שכחתי כי הייתה לי תוצאה גרועה שאף פעם לא הייתה לי במבחנים הקודמים. ההורים שלי אומרים שהתוצאה שלי בסדר גמור. אני חשבתי שהם חושבים (ולא אומרים לי)  שהתוצאה שלי ממש לא טובה וגרועה מאוד.  

לסיכום: אני רוצה להגיד למורה למדע שתיתן לכל ילדי הכיתה לתקן את המבחן. אם אני אתקן את המבחן אני ארגיש שאני יודעת יותר טוב את החומר ואני ארצה ללמוד יותר בנושא.  

  האם קרה לכם דבר כזה? כתבו לי תגובה.

 

תמונה: http://www.illustrationsource.com/stock

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה גאיה א., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על השפלה ביום שלישי בערב / גאיה כיתה ד'

  1. ענבל הגיב:

    אנ י מקווה שאת מרגישה טוב יותר לאחר שכתבת מה את מרגישה.
    גם לי קרה בעבר שקיבלתי ציון גרוע במבחן והרגשתי רע עם זה בהתחלה.
    אבל יום אחרי כבר שכחתי.

כתיבת תגובה

