גלידה / שירז מ. כיתה ו'

גלידה היא מאכל שאוכלים כקינוח והיא באה בטעמים רבים:

שוקולד, וניל, בננה, תות, מקופלת, פירות שונים, קוקוס, פיסטוק, קפה, ריבת חלב, אגוזים ועוד…

בגלידה אני הכי אוהבת את טעם השוקולד, ולא רק בגלידה אלא במאכלים שונים כמו חטיפים, עוגות, ומשקאות.

אני מאוד הייתי רוצה לקנות מכונת גלידה ביתית כדי שאוכל להכין לבדי גלידה, בטעמים שאני אוהבת. זה יחסוך לי זמן וכסף כי לא אצטרך ללכת לחנות כדי לקנות.

פעם הכנתי עם אמי גלידת תות ושוקולד והקפאנו אותה בפריזר. היא הייתה לי מאוד טעימה. נהניתי להכין גלידה לבדי מפני שאני תמיד קונה גלידה בחנות והגלידה כבר מוכנה. אני רק צריכה לקנות אותה ולהוסיף לי את התוספות שאני אוהבת. בבית ראיתי איך הכנתי את הגלידה וזה היה לי מהנה ומעניין! נהניתי גם לאכול את הגלידה !

כשאני יוצאת למסעדות אני תמיד מבקשות גלידה עם קצפת ופצפוצים לקינוח. הכי כיף וטעים לי לסיים ארוחה בצורה כזו !

אני הכי אוהבת לאכול את הגלידה בקיץ בגלל כי אני יכולה להיות בבריכה או בים ולאכול אותה תוך במים. הגלידה נמסה לי בתוך הפה בגלל החום הרב.

 תמונה: http://images.com/stock

פוסט זה פורסם בקטגוריה שירז. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על גלידה / שירז מ. כיתה ו'

  1. שלום שירז,
    נהנתי לקרוא את עבודתך!
    אני גם אוהבת לאכול גלידה, זה הקינוח השלישי הכי אהוב עליי!
    ממני:
    מאיה ד'2

  2. שקד בן אבו הגיב:

    שלום שירז
    עבודתך מושקעת יפה ומסודרת !
    אני גם אוהבת גלידה ! ובנוסף את משתמשת בסימני פיסוק,
    ומבטא את רגשותייך .
    שקד ד'2

להשאיר תגובה

