כדורגל / גיא ר. כיתה ה'

שלום שמי גיא ורציתי לשתף אתכם בעולם הכדורגל.

נתחיל בכך, שבעייני הכדורגל הוא המשחק הטוב ביותר ועלי הוא התחביב האהוב ביותר.

רציתי לשתף אתכם בכמה נקודות שיעזרו לכם אם אתם רוצים להיות שחקנים טובים:

1. צריך להתמיד ולהשקיע בכדורגל.

2. חובה לכבד את השחקנים האחרים ואת המאמן.

3. והכי חשוב, ליהנות מהמשחק ולהיות שחקן בעל אופי טוב.

עוד פרטים על הכדורגל:

1. הכדורגל הוא הספורט הכי פופולארי בעולם.

2. במשחק כדורגל, יש בכל קבוצה 11 שחקנים.

3.  אצטדיון הכדורגל הגדול בעולם הוא "המרקנא".

4. יש ארבעה תפקידים ראשיים במשחק הכדורגל: שוער, מגן או בלם, קשר וחלוץ.

5. שחקני הכדורגל רצים במשחק כדורגל בין 6 ל- 11 ק"מ.

6. המציאו את המשחק ואת חוקיו באנגליה.

7. הקבוצה הטובה בעולם, נכון להיום היא ברצלונה.

8. המשחק שמכנים אותו "הטוב בעולם" או "הסופר קלאסיקו" הוא  המשחק שבו משחקות ברצלונה וריאל מדריד.

לסיכום, אני מקווה שנהניתם ולמדתם מעבודתי.

 תמונות: http://images.com/stock

פוסט זה פורסם בקטגוריה גיא ר., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על כדורגל / גיא ר. כיתה ה'

  1. אסף הגיב:

    גם אני מאוד אוהב לשחק כדורגל ואני טוב בתפקידים בלם ושוער.
    אני גם אוהב לשחק במשחקי כדורגל במחשב כמו פיפא או פרואבולושן ולפי מה שכתבת אני מתאר שגם אתה מעודד את ברצלונה.

כתיבת תגובה

