אני כקורא / ירדן ז. כיתה ה'

אני אוהב לקרוא ספרים מסוגים שונים כמו יומנים ומכתבים, הרפתקאות, מידע ועיון. אני אוהב לקרוא יומנים כי לפעמים מי שכותב את היומן משקף לי את עצמי. ואני אוהב לקרוא מכתבים מפני שאני אוהב כתיבת מכתבים ואני טוב בזה. אני אוהב ספרי הרפתקאות בגלל שההרפתקה מזמינה את הקורא לקרוא את הספר והיא גורמת לי ללכת איתה למסע. אני מרגיש כאילו אני באמת שם ואני נמצא באזור שבהם מתרחשים ההרפתקאות. אני אוהב ספרי מידע ועיון כי כל פעם אני לומד משהו חדש.

קצב הקריאה שלי הוא יחסית מהיר ובעזרתו אני מסיים לקרוא ספרים ארוכים. מפני שקצב הקריאה שלי הוא מהיר, אני לוקח ספרים שהם יחסית ארוכים אבל לא ארוכים מדי. לפעמים כשאני מתחיל לקרוא ספרים ארוכים בני 200 – 300 עמודים אני משתעמם. בספרים ארוכים מדי אני מתחיל לאבד עניין. בדרך כלל אני לוקח לי ספרים בני 100 – 200 עמודים אבל לפעמים אני בוחר ספרים שדורשים יותר מאמץ כמו הספר האחרון שאני סיימתי לקרוא, בלומוספר.

תמונה: http://images.com/stock

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ז., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

