אני כקורא / אילון כיתה ה'

אני מעדיף לקרוא ספרי קומיקס מכיוון שהם משעשעים ובדרך כלל מספרים על הרפתקה או על סיפור אחר שמתרחש.

אני לומד דברים רבים מהקריאה למשל מלים חדשות ודברים שקראו פעם.

אני אוהב לקרוא ספרים אבל מעדיף רק כמה סוגי ספרים כמו קומיקס, יומנים והרפתקאות. אני לא אוהב כל כך לקרוא עיתונים וחוברות  כי בדרך כלל לא מספרים שם על הרפתקאות ועל הדמיון.

   אני קורא בדרך כלל בערב כשאני לא עושה דברים אחרים. אני אוהב לקרוא בחדר שלי מכיוון שלא מפריעים לי ואני מרוכז רק ספר שאני קורא.

 למדתי לקרוא בסוף הגן כי הייתי צריך להיות מוכן לכיתה א' .

 תמונה: http://images.com/stock

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אילון, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על אני כקורא / אילון כיתה ה'

  1. אסף הגיב:

    גם אני אוהב לקרוא ספרים

להשאיר תגובה

