סיכום חוברת חשבון / ירדן ז. כיתה ה'

לפני כשבועיים סיימנו את החוברת הראשונה בחשבון שבה יש: ממוצע, ארבע פעולות חשבון ומספרים טבעיים. החוברת הייתה שייכת לחברת ה.ש.ב.ח.ה שכותבת את חוברות החשבון שלנו. לי החוברת הייתה קלה בגלל שאני טוב בחשבון ואני אוהב את המקצוע הזה.

בחוברת הסיכום של בממוצע הייתה עבודת חקר. לי עבודת החקר לא הייתה כל כך קשה. אני אהבתי לעבוד בחוברות האלו בגלל שהם מציגות דרכים שונות לעשייה. רוב הפעמיים עבדתי עם אורן כי כשאנחנו עובדים ביחד יוצא לנו טוב. אני מקווה שיהיו עוד נושאים כמו הממוצע והמספרים הטבעיים כי אלו היו נושאים קלים. פחות הצלחתי בנושא ארבע פעולות החשבון כי זה קצת יותר קשה.

השבוע התחלנו חוברת חדשה ב"חשבון שנקראת שברים פשוטים א'". אני חושב שזו תהיה חוברת קלה כי בשנה שעברה הייתי בין הטובים בשברים. אני אוהב שברים בגלל צורת כתיבתם וההמחשות שלהם. אני כבר מחכה ללמוד בחוברת החדשה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ז., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

