המלצה/ עידו מ. כיתה ה'

שם הספר: ארטמיס פאול וצופן הנצח.

שם הסופר: אואן קולפר.

זה להיט רב מכר שעוד מעט נגמר כי הוא נחטף במהירות מסחררת מהמדפים.

התחזית: הספר הזה עומד להיכחד.

אתם יודעים על מה אני מדבר נכון?

על הספר ארטמיס פאול המפורסם!

 זה ספר מעניין, מותח, מלא פנטזיה, אני מאד נהנתי לקרוא אותו.

ארטמיס הפעם נפגש עם איש עסקים מפורסם שקוראים לו ג'ון ספירו. ארטמיס רוצה למכור לו את "קוביון העין".

"קוביון העין" הוא מכשיר שארטמיס המציא ובנה מטכנולוגית פיות גנובה שבאטלר (המשרת של ארטמיס) גנב כשנלכד בשבי הפיות.

כשארטמיס נותן לג'ון ספירו לבדוק ולראות את המכשיר הוא גונב אותו באיומי אקדח ובורח.

ארטמיס קורא לעזרה. הולי (שומרת ממשמר הלפרקונים ובת פיות) שומעת אותו ונחלצת לעזרתו.

היא לא יודעת איך להגיע אליו כי הוא גר מעל פני האדמה והיא גרה מתחת לפני האדמה.

הולי מתחמקת מהמפקד שלה רות, עולה על מעבורת בלתי לגאלית לפני השטח ומגיעה לארטמיס.

ארטמיס בעזרתה של הולי מנסה להשיג את קוביון העין ולא נותן לאיש העסקים את מה שהוא הכי רוצה: את צופן הנצח.

האם הוא יצליח כנגד כל הסיכויים והמכשור של ספירו הוא יצליח לקחת את קוביון העין?

האם הולי וארטמיס יחזרו בשלום?

יש רק דרך אחת לגלות!

אני ממליץ לקרוא את הספר כי הוא מעניין ומותח והוא מסוג הספרים שכיף לקרוא אותם.

אני אהבתי בארטמיס את האומץ ואת הנחישות שלו.

אני חושב שהספר מתאים לילדים שאוהבים אקשן, פשע ופנטזיה.

 אני מרגיש שכשאני קורא, אני נסחף אל תוך הספר ורואה בעיניים את התרחשויות שבו.

כדאי לכם לקרוא את הספר הזה בגלל שהוא מותח, ומגניב וזה ספר שרוב הקוראים אוהבים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה עידו מ., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.