להיות תלמידה בכיתה ו' (דמיוני) / ענבר כיתה ו'1

שמי זיו. לא מזמן עליתי לכיתה ו', ויש לציין, כיתה ו' היא כיתה קשה. יש הרבה שיעורי בית, הקצב התגבר מאוד ורוב החומר משעמם. יש לי מורה טובה, אך לפעמים אני מרגישה שהיא מנסה להתקיל אותי במקום לקחת אותי ברצינות.
הכיתה שלנו לא כל כך מגובשת וזה חורה לי מאוד. בכיתתנו יש כמה ילדים שמפריעים הרבה, ואני חושבת שאין לזה סיבה כלל. איני מבינה מדוע הם עושים את זה! הרי זה רק מפריע, ומפחית את ככבודם למורה ואת הקשבתם ולמידתם.
אנו, כתלמידי כיתה ו', צריכים להוות דוגמא לתלמידים צעירים בכך שנתנהג יפה, לא נפריע בשיעורים ולא נציק לילדים.
בנוסף לכך, בכיתה ו' יש מבחנים רבים, מיפוים, הכתבות, עבודות עם ציון… וזה מעצבן ומלחיץ מאוד. צריך להיענות לציפיות של המורים וההורים ובעיקר לעמוד בלחץ החברתי, כי אתה בכיתה ו' והגיע הזמן שתעמוד על שלך, ולא תיתן לאנשים או לחברים להלחיץ אותך ולהכריח אותך לעשות משהו.
לפעמים, אני מרגישה שאני רוצה מאוד לחזור לכיתות הצעירות. מאוד אהבתי את התקופה בה הרגשתי חופשייה מעבודות ושיעורי בית, כי בכיתה א', ב', או ג' מתחשבים בצעירים ולכן עבודתם קלה וכמעט שואפת לאפס.
מלבד החסרונות של כיתה ו', יש גם מספר יתרונות, כמובן, לדוגמא- להיות הכי גדול ולדעת דברים שלא ידעתי קודם. להיות הכי גדול זה כיף, כי בדרך כלל, הכיתות הצעירות צריכות לרכוש כבוד רב לכיתות הבוגרות. לדעת המון דברים שלא ידעתי הוא יתרון שיכול מאוד להועיל לי בעתיד.
אני מקווה שאעבור את כיתה ו' בצורה טובה ובשלום.

פוסט זה פורסם בקטגוריה ענבר, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

