יום ספורט / תלמידי הנבחרת מכיתות ד'

לאחרונה היה יום ספורט בבית ספר.  תלמידי כיתות ו' והמורים הדריכו אותנו.   כל ילדי בית ספר השתתפו ולפי דעתי כולם נהנו.  ביום הזה היה מאוד חם וכולם הזיעו. טוב שביקשו מכולם להביא בקבוקי מים. 

כל קבוצת ילדים עברה בתחנות ובכל תחנה הייתה פעילות מסוימת.  היו הרבה פעילויות ספורט למשל: קליעה לסל, בעיטה לשער ומסלול מכשולים. אני חושבת שדברים הדרושים להצלחת קבוצות כאלה הם עבודת צוות ושיתוף פעולה. לפי מה שראיתי, בקבוצה שלנו היו את הדברים הנחוצים.  

מאוד נהניתי מיום ספורט ואני חושבת שצריך להמשיך לערוך ימי ספורט בבית ספר. ספורט הוא מאוד חשוב וגם טוב לערב קבוצות עם ילדים מכיתות שונות. להתחבר עם ילדים אחרים זה חשוב מאוד.

 ענבל ד'2

שיר על יום ספורט

ב-31 באוקטובר 2010, כל בית הספר הלך למרחביה.

התחלנו בחימום קצר התמתחנו וצעקנו "איה!".

היו לנו תחנות רבות, היה לנו גם "כדור פורח".

במרוץ שליחים היה לנו מקל שצבעו לבן כקרח.

 

איזה כיף יום ספורט!

נזיע הרבה ונלבש בגדי "שורט"!

 

זרקנו כדורים ועשינו גול.

גם הג'ינגל היה כיף גדול!

העברנו דלי מעל הראש

וצעקנו "123!".

 

איזה כיף יום ספורט!

נזיע הרבה, ונלבש בגדי "שורט"!

 

זרקנו חישוקים בכל מיני צבעים אל תוך עמוד קטן.

שמענו את השריקה שצריך לעבור לתחנה הבאה ונגמר הזמן.

גם בקפיצה לרוחק

הלב שלנו דפק דוחק.

 

איזה כיף יום ספורט!

נזיע הרבה ונלבש בגדי "שורט"!

 

סיכום היום חוזרים לבית הספר,

נפתח מחברת וגלית תקרא לנו ספר.

 

גל ש.

ביום ראשון, לפני כשבועיים היה יום ספורט בבית הספר. אחרי ההפסקה באו אלינו לכיתה ילדי כיתה ו', שהיו נציגי הקבוצות. הם אמרו לנו איזה ילדים בכל קבוצה. אחרי זמן מה עלינו לשער בית הספר והלכנו לחצר הגדולה בקיבוץ מרחביה. שם עשינו ביחד עם מירי (מורתנו לספורט) חימום עם מתיחות.

כשגמרנו את החימום, התחלקנו לקבוצות. כל קבוצה הלכה לתחנה ולאחר שריקתה של מירי, התחלנו לעבוד. הייתי בקבוצת "פוטבול" והתחלנו בתחנה חמש, שבה היינו צריכים ללכת כמה מטרים על קביים. לאחר כמה דקות מירי שרקה שוב במשרוקית ועברנו לתחנה שש, שבה היינו צריכים לרוץ הכי מהר שיכולנו 10 מטרים בערך הלוך ושוב. אורית (מורתי לשעבר) מדדה לנו בכמה זמן רצנו ביחד. לאחר עוד כמה דקות מירי שרקה במשרוקיתה ועברנו לתחנה שבע, שבה היינו צריכים לקלוע כמה שיותר פעמים לסל. בתחנה הזו קלעתי חמישה סלים בערך. לאחר כמה דקות נוספות מירי שוב שרקה ואנחנו "הפוטבולים" , שוב עברנו, הפעם לתחנה מספר שמונה. היינו צריכים להבקיע גול. לאחר כמה גולים עברנו לתחנה מספר תשע, שבה היינו צריכים להכין ג'ינגל. לאחר קצת זמן של מחשבה, הג'ינגל שלנו נשמע ככה:

"פוטבול זה דבר מדהים,

את כולם אנחנו קורעים,

אין עלינו, הכי שווים,

כי אנחנו הפוטבולים".

כשגמרנו לחבר את הג'ינגל מירי שרקה ואנחנו עברנו לתחנה עשר, שבה היינו צריכים לקפוץ כמה שיותר רחוק בלי תנופה. לכל אחד היו שני ניסיונות  בגלל שלקפוץ לא לוקח הרבה זמן. עוד כמה דקות עברו ונשמעה עוד שריקה של מירי, הפעם עברנו לתחנה מספר 11, שבה היינו צריכים למסור אחד לשני כדור בלי שהוא ייפול על הרצפה. הצלחנו למסור במשימה הזאת הרבה פעמים. אחרי כמה דקות מירי שרקה שוב ועברנו לתחנה מספר 12, שבה היינו צריכים לעבור מסלול מכשולים. עברנו בתוך צינור ענקי, קפצנו בגלגלים של מכונית, ועלינו על מקלט שהוא ממש אלכסוני. זאת הייתה תחנה כיפית.

מירי שרקה ושוב עברנו תחנה, הפעם לתחנה 13, שבה היינו צריכים לקלוע חישוקים לתוך מקלות שתקעו באדמה. בתחנה הזאת אנחנו עשינו את התוצאה הטובה ביותר מבין כל הקבוצות. לאחר מספר דקות עברנו לתחנה 14, שבה היינו צריכים לעשות "שק קמח" אחד לשני כמה שיותר פעמים. לאחר כמה דקות מירי שוב שרקה ועברנו לתחנה מספר 15, שבה היינו צריכים ללכת הלוך ושוב על קרש מבלי לפול. אחרי כמה דקות מירי שרקה ועברנו לתחנה מספר 16, שבה היינו צריכים להדוף כדור כמה שיותר רחוק. לאחר כמה דקות מירי שוב שרקה ועברנו לתחנה מספר אחת, שבה היינו צריכים להעיף כדור כמה שיותר גבוה בעזרת מצנח ולתפוס את הכדור. זאת הייתה התחנה האחרונה, לא היינו בתחנות 2 3 ו-4 כי לא נשאר זמן. בסך הכל, מבחינתי, היה ממש כיף.

 עידו ש.

 

 

ביום ראשון לפני שבועיים היה יום ספורט בבית הספר. הוא נמשך כארבע שעות. בהתחלה כולם הלכו למגרש והמורה לספורט הסבירה על התחנות. הם נשמעו מאוד כיפיות ורצינו להתחיל.  היא אמרה שאם נהנה, יהיה עוד יום ספורט. חילקו אותנו לקבוצות ולצערי, לא הייתי מרוצה מהקבוצה שנבחרתי אליה. אמרתי: "יהיה בסדר!". לקבוצה שלי קראו "חסמ"בה". זה נראה לי קיצור של במבה וחלבה.

התחנה הראשונה שלי הייתה זריקת כדור. לא זרקתי די רחוק, הילדים הגדולים זרקו ממש רחוק. אחר כך הלכנו למצנח ועליו שיחקנו "מעגל 21", משחק שבו צריכים להעיף כדור על המצנח בלי שהכדור ירד. אחר כך, הלכנו לתחנת קביים. אני מאוד אוהבת קביים ולכן הייתי מאוד טובה בתחנה זו. צברנו די הרבה נקודות.

לאחר מכן הלכנו לכדורסל. ילדים מכיתה א' לא קלעו הרבה סלים ולעומת זאת, אני קלעתי הרבה סלים. אחר כך הלכנו לתחנה שקוראים לה "בעיטות לשער", ובכל הבעיטות שהיו לי, הצלחתי להבקיע גול. שמחתי מאוד. הלכנו לתחנת "קפיצה לרוחק מהמקום". הייתי מאוד מרוצה מתוצאותיי ומתוצאותיהם של חבריי לקבוצה.

אחר כך הלכנו לתחנה שבה כל הקבוצה עומדת במעגל ומשחקים במסירות. הלכנו לתחנה שבה כל הקבוצה המציאה ג'ינגל (ג'ינגל הוא שיר עם חרוזים). המצאנו שיר יפה אבל לא הספקנו לשיר אותו. לאחר מכן הלכנו לתחנת זוגות. אני הייתי עם חברה שלי, היא החזיקה לי את הרגליים ואני הייתי צריכה לרוץ עם הידיים. נפלתי פעמים רבות וזה לא היה ממש כיף. אחר כך הלכנו לתחנה שבה צריכים לקלוע חישוק לתוך מקל. הצלחתי לקלוע פעם אחת וזאת הייתה התחנה האחרונה שלנו.

אחר כך כל בית הספר נפגש על הדשא והמורה לספורט אמרה שהיינו מעולים.

אני מאוד נהניתי ביום הספורט.

נוי

 

ביום הספורט בבית הספר היו פעילויות ספורט בקבוצות. הקבוצות היו מעורבות מילדים מכיתות א' עד ו'. לכל קבוצה היה שם, לקבוצתי קראו "גלשני רוח".

לפני שהתחלנו את הפעליות כל בית הספר התכנס במקום שהיה בית ספר "חצב".

מירי המורה לספורט עשתה לכל ילדי בית הספר חימום.

אחר כך התחלנו. היו תחנות רבות ומהנות כמו: "שק קמח" על הגב, העברת דלי מעל הראש, מרוץ שליחים, כדור סל, וכדור רגל. היו גם מסלול מכשולים, קפיצה לרוחק, ופעילות עם מצנח.

היה שיתוף פעולה ועידוד בקבוצות וכל הקבוצות שמרו על מצב רוח טוב.

היום היה ממש חם וכולם היו צריכים לשתות הרבה מאד מים ולפעמים לעצור לנוח.

בקיצור יום הספורט היה מעולה ומהנה מאוד!

 אביב ב.

מאיה ש. (כיתה ג')

לפני כמה שבועות התקיים יום ספורט בית ספרי. זה היה בחצר הגדולה בקיבוץ מרחביה.

 בהתחלה עשינו חימום קצר עם מירי, המורה לספורט ואז התחלקנו לקבוצות  עם מדריכים מכיתה ו' . התחלנו להסתובב בין התחנות לפי הסדר שאמרו לנו.

 אני הייתי בקבוצת "טניס". היה לי מאוד כיף בכל התחנות. כל הקבוצות לא הספיקו להיות בכמה מהתחנות כי חזרנו לבית הספר טיפה יותר מוקדם ממה שהיינו אמורים לחזור.

 לסיכום היה לי ממש כיף ולא היה שום דבר ביום הספורט שלא נהניתי ממנו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אביב ב., גל ש., מאיה ש., נוי, עידו ש., ענבל מ., עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על יום ספורט / תלמידי הנבחרת מכיתות ד'

  1. מור הגיב:

    אביב, אהבתי מאוד את התיאור ליום הספורט הבית סיפרי.
    הלוואי שתזכו לעוד הרבה ימים של כיף גדול כזה בבית הספר, שמשלב גם למידה וגם כיף.
    מור

כתיבת תגובה

