בוקר שרבי באמצע הסתיו / תלמידי הנבחרת מכיתות ד'


אני רואה את המורה שלנו שותה קפה חם ומצלמת את הסביבה שבה אנחנו כותבים.
אני שומעת בנות ובנים מדברים על מה שהם רואים.
אני שומעת ורואה מכוניות אדומות, אפורות נוסעות על הכבישים מהר.
אני רואה את בית הספר ולא רואה תלמידים מכיתות אחרות כי הם לומדים.
אני רואה את הילדים מסתכלים אחד על השני ועל עוד דברים.
אני רואה שמש ענקית, קורנת וחמה.
אני רואה בנות שוכבות על הרצפה עם מחברות מלאות במילים.
אני שומעת את דיאנה אומרת "איי היי" ומתייאשת.
אני מריחה ריח חדש של צבע על הספסל הצבעוני שאני יושבת עליו.
אני רואה את דגל ישראל מתנועע ברוח הקלה והנעימה.

מאי ב.

אני רואה את ניקי שותה קפה חם וטעים.

אני רואה עץ גבוה עם עלים ירוקים, גזע צר וחזק עם ענפים דקים וקצרים שמתכופפים כלפי מטה.

אני רואה את גל עם חולצה לבנה ומגפיים חומים, עם גולגול בשיער ומכנסיים אפורים שמצויר עליהם פרח, וקלמר אפור שמצויר עליו משהו.

אני רואה את נעמה מרימה רגליים. היא לובשת חולצה בצבע תכלת ומכנסיים ורודים ונעליים בצבע ורוד,צהוב, ולבן עם גרביים צהובות. יש לה עיפרון ביד והיא כותבת את מה שהיא רואה.

אני רואה את ענבר עם חולצה ורודה ומכנסיים ורודים שמצויר עליהם פרחים. יש לה גרביים בצבע ורוד, סרט, גומייה בשיער וסיכה שחורה. היא נועלת נעליים אפורות. יש לה עיניים בצבע חום חזק, ואוזניים קטנות ושיער ארוך בצבע חום.

אני רואה  את דגל ישראל על עמוד מתנדנד ברוח מצד לצד, בצבע כחול לבן עם מגן דוד.

גאיה

 

 

אני רואה שתי פרפרים יפים ולבנים מסתובבים ומחפשים צוף בפרחים.

אני רואה את ניקי שותה קפה ויש לה שיער בצבע חום עם פסים.

אני רואה עלים נושרים מהעץ.

אני מרגישה כאילו אני עפה באוויר ורואה את כולם…

אני רואה את חברה שלי כותבת עלי תיאור, יש לה שיער בלונדיני, קפוצ'ון בצבע תכלת, מכנסיים ורודים, ועגילים קצת ארוכים ויפים.

אני רואה עוד חברה כותבת מה היא רואה. יש לה שיער בצבע חום, חולצה לבנה ונעליים לבנות וורודות. יש לה קוקייה סגולה וגרביים שחורים. אני רואה הרבה ילדים מסביבי, הם איתי בנבחרת כתיבה והם כותבים.

אני רואה דשא ירוק ועצים ושיחים יפים, מסודרים מסביב לדשא.

ענבר ב.

 

אני רואה את ניקי שותה קפה, חם, טעים.

אני רואה שיחים בצבע ירוק, ירוק כהה.

אני יושבת בשמש ואני מרגישה שמאוד חם לי.

אני שומעת את נעמה מצחקקת.

אני רואה פרחים בצבעים אדום, סגול, ורוד, לבן.

אני רואה את מאי יושבת ואין לה מה לכתוב.

אני רואה את אריאל וסתיו מדברים, אני לא יודעת על מה .

אני שומעת את המכוניות שנוסעות בכבישים והן עושות רעש חזק.

אני שומעת את ילדי כתה א' מצחקקים.

אני רואה את הטבע של בית הספר והוא מאוד צבעוני ויפה.

אני רואה את המטוסים שבשמיים והם עושים הרבה רעש!

אני רואה את ענבר שוכבת וכותבת.

אני שוכבת על אבנים וזה מאוד כואב.

אני רואה את גל, היא עושה תנועות אם העיפרון ואין לה מה לכתוב.

אני מריחה את הפרות ויש ריח מאוד לא טוב.

אני רואה את גאיה יושבת וכותבת ומצחקקת וגם אותי זה מצחיק.

אני רואה את הספסל שמאחורי, הוא מאוד צבעוני, יש לו צבעים כחול, לבן ,אדום, צהוב.

אני רואה דגל על עמוד עם מגן דויד, הוא בצבעים כחול, לבן, הוא מתנופף באוויר.

אני רואה פרפר עף בחצר בית הספר במהירות רבה.

אני רואה צל של עץ, הוא מאוד גדול.

נוי 

אני רואה את ניקי שותה קפה, חם, טעים.

אני רואה שיחים בצבע ירוק, ירוק כהה.

אני יושבת בשמש ואני מרגישה שמאוד חם לי.

אני שומעת את נעמה מצחקקת.

אני רואה פרחים בצבעים אדום, סגול, ורוד, לבן.

אני רואה את מאי יושבת ואין לה מה לכתוב.

אני רואה את אריאל וסתיו מדברים, אני לא יודעת על מה .

אני שומעת את המכוניות שנוסעות בכבישים והן עושות רעש חזק.

אני שומעת את ילדי כתה א' מצחקקים.

אני רואה את הטבע של בית הספר והוא מאוד צבעוני ויפה.

אני רואה את המטוסים שבשמיים והם עושים הרבה רעש!

אני רואה את ענבר שוכבת וכותבת.

אני שוכבת על אבנים וזה מאוד כואב.

אני רואה את גל, היא עושה תנועות אם העיפרון ואין לה מה לכתוב.

אני מריחה את הפרות ויש ריח מאוד לא טוב.

אני רואה את גאיה יושבת וכותבת ומצחקקת וגם אותי זה מצחיק.

אני רואה את הספסל שמאחורי, הוא מאוד צבעוני, יש לו צבעים כחול, לבן ,אדום, צהוב.

אני רואה דגל על עמוד עם מגן דויד, הוא בצבעים כחול, לבן, הוא מתנופף באוויר.

אני רואה פרפר עף בחצר בית הספר במהירות רבה.

אני רואה צל של עץ, הוא מאוד גדול.

נוי

פוסט זה פורסם בקטגוריה גאיה, מאי ב., נוי, ענבר, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

