מועדוני קריאה / ירדן ז. כיתה ה

מועדוני קריאה הם קבוצות של אנשים שקוראים ביחד כל שבוע ספר אחר, ובסוף השבוע הם משוחחים על הספר שהם קראו ובוחרים ספר אחר בצורה דמוקרטית. לכל מועדון קריאה יש סוגה של ספרים לדוגמא: הרפתקאות, התבגרות והומור.

אני נמצא במועדון קריאה של יומנים ומכתבים. בקבוצה הזו אנו בוחרים ספרים שקשורים לנושא זה כמו: יומנו של חנון 1,2,3,4 ,יומנה של אנה פרנק ומכתבים מפליקס. אני התחלתי לקרוא את הספר יומנו של חנון 4. על כל ספר שאנחנו קוראים אנחנו כותבים עליו עבודה ומכניסים אותה לאסופת העבודות.

בעיני הרעיון של מועדוני הקריאה הוא טוב כי יש ילדים שלא אוהבים לקרוא וזה מה שיכול לגרום להם לאהוב את זה.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ז., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על מועדוני קריאה / ירדן ז. כיתה ה

  1. גיא הגיב:

    בחרת עבודה, שאני בטוח שכמו כן, אני היית בוחר. יצרת עבודה מרשימה, ברמה גבוה ויפה.
    כל הכבוד,
    גיא.

  2. גיא הגיב:

    בחרת עבודה, שאני בטוח שכמו כן, אני היית בוחר, מכיוון שאני מאוד אוהב קומיקס ובעיקר יומנו של חנון. יצרת עבודה מרשימה, יפה וברמה גבוה.
    כל הכבוד,
    גיא.

  3. נחמד מאוד …
    ורציתי לשאול אותך איך זה הולך כאילו דרך המחשב או שאתם נפגשים ?

להשאיר תגובה

