מועדון קריאה – כתיבת רפלקציה / אילון כיתה ה'2

אני שייך למועדון הקומיקס.

נבחרתי למועדון זה כי אני אוהב קומיקס וזאת הייתה הבחירה הראשונה שלי. אני מרוצה מאד מבחירת המועדון כי אני אוהב לקרוא קומיקס וגם לצייר. אני מרוצה מחברי המועדון, כולם חברים שלי.

אני מצפה שנלמד במועדון הקריאה את היסטורית הקומיקס כמו למשל , מתי נכתב הקומיקס הראשון בעולם ובארץ. אני מקווה גם ללמוד על סדרת הקומיקס "זבנג". אני רוצה גם ללמוד על קומיקס מארצות אחרות.

אני מצפה מהקבוצה שיהיה לנו נעים וכיף לעבוד ביחד. אולי שנכין קומיקס ביחד.

עד עכשיו קראתי ספרים של הסדרות: "זבנג", "בון" ו"יומנו של חנון".

הייתי רוצה להכין קומיקס, לכתוב סיפור ולהוסיף את האיורים.

לסיכום, אני שמח שנכנסתי למועדון הקריאה של הקומיקס ומקווה שהציפיות שלי יתגשמו. אשמח אם נחבר יחד כקבוצה סיפור קומיקס ונחלק בין כולם את האחריות. אני מקווה שיהיה לי כיף בקבוצה.

תמונה: http://www.illustrationsource.com/stock

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה אילון, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

