יום ספורט / מאי ב. כיתה ד'

לפני שבוע היה לנו יום ספורט וביום ספורט היו הרבה משחקים ופעילויות. כדי לעשות את הפעילויות התחלקנו לקבוצות מכיתות א-ו. אני לא כל כך הייתי מרוצה מהקבוצה שלי. בכל קבוצה היו כמה ילדיה מכיתה ו והם היו האחראים.

 השתתפנו ביום ספורט בבית ספר הישן. בהתחלה מירי עשתה לנו חימום והוא היה מאוד מצחיק. הפעילות הראשונה שלנו הייתה "מכשולים" וזה היה בסדר חוץ מזה שחטפתי מכה בגב מהגליל.

אחר כך היו לנו פעילויות אחרות. אני לא כל כך זוכרת מה היה הסדר של הפעילויות אבל אני יכולה להגיד שהם היו סבירות.

 לסיכום די נהניתי ביום ספורט!

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מאי ב., עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

