מפגש בין דמויות מסיפורים שונים מאת דורית אורגד / נועם כיתה ו'

נתנאל (קלקידן) פוגש את חיים ("בזוקה ובמבליק") בחנות ממתקים:

חיים: "אני ראיתי את דובון הגומי ראשון!"

נתנאל: "אבל אני תפסתי אותו ראשון!"

 חיים: "לא היית תופס אותו לולא אני הייתי רואה אותו וצועק."

נתנאל: (חושב מעט) "כן, הייתי רואה אותו."

נתנאל יודע שלא היה רואה את הדובון. בכל זאת אמר שכן, הרי הוא יוותר למישהו על משהו?

חיים: "אני אקרא לאבי, הוא עובד כאן וברור שייתן לי אותו!"

נתנאל: "טוב, אוותר לך עליו אני אקח משהו אחר."

לא אופייני!

חיים: "תודה! אבא שלי עסוק ולא ארצה להטריח אותו."

נתנאל: בכל זאת מתחשק לי… תן לי אותו מיד!!!"

חיים: "הוא כבר אצלי אני הולך." (עוזב כעוס)

פוסט זה פורסם בקטגוריה נועם, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

