מפגש בין דמויות מסיפורים שונים מאת דורית אורגד / מיה כיתה ו'

מקום המפגש: ספסל בשכונה.

 יום אחד רונן (מהספר תיק סגור) וטיני (מהספר אבטיחים שלא בעונה) נפגשו אחד עם השנייה על ספסל בשכונה, הם גרו באותה השכונה.

 רונן: "שמעתי על הספר שבו מספרים עלייך ועל אחותך, וגם קראתי אותו. שמתי לב שיש לנו דברים במשותף".

 טיני: "אילו דברים בדיוק?"

 רונן: "לשנינו יש בעיות במשפחה! אני כל הזמן רב עם ההורים שלי והם רבים איתי, ואצלך גם יש בעיות – אבא שלך רע כמוך ואמך טובה כמו ביני, אחותך".

 טיני: "אתה צודק, אני באמת רעה. ירשתי את זה מאבי, זה לא משהו שאני רוצה לעשות זה פשוט יוצא לי. ואתה רונן, איך אתה מתגבר על הבעיות במשפחתך?"

 רונן: "אני מנסה להתעלם מהוריי כשהם מעצבנים אותי ואני שם לב שזה עוזר! איך את מתגברת טיני?"

 טיני: "אני מתגברת בכך שאני מדברת עם מישהו חכם בארמוננו והוא עוזר לי לנסות להוציא את הדברים הטובים שיש לי בנשמה."

 רונן: "עכשיו אשאל אותך את השאלה שהכי מעסיקה אותי. למה עשית את זה לאחותך? למה אמרת דברים לא יפים לגנן רמזי בשמה של אחותך? רק בגלל שאתן דומות רמזי לא היה יכול להבדיל ביניכן ואת ניצלת את זה לרעה. אחר כך, כשראית מה גרמת לאחותך, איך הרגשת עם זה? האם התחרטת?"

 טיני: "האמת שזה היה בכוונה ורציתי לעשות את זה כי מאוד הרגיז אותי שתמיד כל תשומת הלב הייתה מופנה אל אחותי ביני ורק אבא שלי היה מתייחס אליי. אחרי שהיא קיבלה מכה ברגלה כי דחפתי אותה היא בכתה והיה לה רע. האמת היא שבסוף התחרטתי על זה ב-ג-ד-ו-ל!"

 רונן: "אני מבין אותך. הוריי תמיד היו נותנים תשומת לב לאחיי האחרים ואליי הם בכלל לא היו מתייחסים."

טיני: "הנה עוד דבר משותף אצלנו. רונן, אני חייבת להגיד שהשיחה הזו מאוד עזרה לי להסתכל על העבר ולהבין שלפעמים צריך לחשוב פעמיים לפני שעושים דברים כי אחר כך מתחרטים אליהם."

 רונן: "לפעמים לדבר על הדברים עושה טוב על הלב ומחזיר דברים להיות דברים טובים."

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיה, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

