מפגש בין דמויות משני ספרים שונים מאת דורית אורגד / שירה כיתה ו'

שיחה בין אסנת- אסמרץ' מהספר יום החרגול וימים אחרים   ובין ממו מהספר שבועת האדרה – מספריה של דורית אורגד.

מיקום : בית הספר בגונדר

 ממו : "שלום לך, מי את"?

אסנת : "שמי הוא אסנת, מה שמך?"

ממו : "שמי הוא ממו, את חדשה ? מאיפה את ? את לומדת כאן ?"

אסנת : "אני מישראל.עליתי לישראל לפני כמה שנים ובאתי לאתיופיה כדי לחפש את אבי."

ממו : "איך בישראל ? כמו שמדמיינים? "

אסנת :" לא בדיוק, בהתחלה הישראלים לא נחמדים לעולים חדשים, אבל אחר כך מתרגלים."

ממו : "יכול להיות שאת צודקת, אני מאוד רוצה לעלות לישראל, בינתיים עובדים על זה . דרך

אגב למה באת לחפש את אביך? למה הוא חזר לאתיופיה?"

אסנת : "הוריי התגרשו, הוא חזר לאתיופיה כדי לחפש את אחותו האבודה ולא חזר. לא

שמעתי ממנו הרבה זמן. אני מתגעגעת ,חוששת לו ופוחדת שאולי החליט לא לחזור לישראל. לא היה לו קל בישראל. החלטתי לבוא לחפש אותו."

ממו : "אני מצטער, אם תרצי, אולי אבוא לעזור לך לחפש אותו . עכשיו ספרי לי קצת על עצמך, אני אשמך להכירך."

אסנת : "יש לי אחות בשם דליה, אני בת 12 ואני גרה בנתניה. מספיק מידע עליי ?

תספר לי עלייך!"

ממו : "יש לי אחות בשם למלם ואני לומד פה בגונדר, אני גם בן 12. את רואה אסנת שיש לנו

הרבה במשותף."

אסנת : "כן אני רואה, אני אשמח להכיר אותך טוב יותר ואני אשמח שתבוא לעזור לי לחפש את אבי."

ממו : "טוב אסנת אני צריך ללכת, היה צלצול. שמחתי להכיר אותך, נפגש אחרי בית הספר ואעזור לחפש את אביך."

אסנת: "יופי. גם אני שמחתי להכיר אותך, אני מודה לך ומקווה שנמצא את אבי בהקדם."

פוסט זה פורסם בקטגוריה שירה, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

