להיות תלמידה בכיתה ו' / בר מ. כיתה ו'

הדברים שהכי חשובים לי :

 אני צריכה להכין הרבה שיעורים ולעמוד בזמני ההגשה. כל יום אני מקבלת עוד ועוד שיעורים ואם לא אעשה אותם, אני לא אעמוד בקצב.

 אני צריכה להתמודד עם תנאים קשים גם אם הדברים לא מקובלים עליי.

 עלי להיות מרוכזת בלימודים כדי שאתרגל לחומר ואבין אותו. כך יהיה לי הרבה מידע שאני אוכל להיעזר בו בשנה הבאה.

 אני צריכה להיות הרבה עם החברים כדי שנתגבש ונהיה לאורך כל הדרך ביחד. זה יעזור לנו להשתלב עם עוד תלמידים בשנה הבאה.

 דברים אחרים שחשובים לי:

 אני צריכה לחשוב על אחרים ולא רק על עצמי.

  עלי לנסות לעשות את כל מה שאני יודעת ויכולה (במבחנים, בלימודים ובכלל).

אני יודעת שיש לי חובות.

אני יודעת יש לי זכויות.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה בר מ., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

