הדגם במדע – סיכום / ירדן ז. כיתה ה'

למדתי בעבודה על הדגם של מערכת השמש את הגדלים של כל אחד מכוכבי הלכת ביחס אחד לשני. למדתי את שמות כוכבי הלכת הננסיים שבסוף מערכת השמש.

העבודה תרמה לי כי הייתי יכול לעשות אותה רק על פי ידע וכך יכולתי לבחון את עצמי. אני מרגיש טוב עם הדגם שיצרתי מפני שאני מאוד השקעתי בו ואני מרגיש שיצא לי מאוד יפה. הכנתי את הדגם עם יובל.

אהבתי את העבודה של עופרי בגלל שרואים בו במקוריות ורואים שהוא מאוד השקיע בפלקט שלו. הצבעים שהוא הוסיף לכוכבי הלכת היו יפים ומתאימים. אהבתי גם את העבודה של רועי קינס. בגלל המבנה שהוא צייר והמסלולים. אהבתי את עבודתו כי הוא השתמש בצורה בדרך יפה מאוד.

אני ממליץ לצלם את התערוכה, כל עבודה בנפרד ואז את כולן ביחד ולשים את התמונות באתר בית הספר בתיקיית "מדע" שב"מקצועות". כדאי לפתוח בה תיקייה שנקראת דגמים \ ציורים של מערכת השמש. אני מאוד נהניתי מהתהליך הזה מפני שאני אוהב ליצור כל מיני יצירות מסוגים שונים.

 

תמונה: http://www.illustrationsource.com/stock

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה ירדן ז., עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

