להיות תלמידה בכיתה ו' / מיה כיתה ו'2

להיות תלמידה בכיתה ו' זו אחריות גדולה, כי אנחנו צריכים לשמש דוגמא לתלמידים הצעירים מאיתנו.

אנחנו צריכים לארגן פעילויות בנושאים שונים, ימי ספורט, הפסקות פעילות, הרקדות… לכן יש עלינו אחריות גדולה.

להיות תלמידה בכיתה ו' זה כיף כי לומדים נושאים חדשים ומעניינים שלא ידעתי עליהם קודם.

לפעמים לילדי כיתות ו' נותנים משימות שקשורות לבית הספר כמו לקשט את הלוחות ואת בית הספר לחגים\ אירועים, לעשות הופעות בנושאים שונים, לארגן את ראשי החודש…

בכיתה ו' מקבלים הרבה שיעורי בית אבל אני אוהבת להכין שיעורים בבית, יחד עם ההורים שלי או לבד.

לפעמים נותנים לנו משימות ארוכות וקשות לעבודה בבית או בכיתה אבל אני אוהבת את זה כי אני לומדת דברים חדשים, אני לומדת איך להסתדר עם משימות ארוכות… חלק מהאחריות שלנו היא גם לעשות את המשימות שנותנים לנו המורים.

להיות תלמידה בכיתה ו' זה כיף כי אתה הכי גדול ויש לך יותר זכויות מאשר לילדים האחרים.

ובשבילי כל הדברים האלה הם להיות תלמידה בכיתה ו'.  

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיה, עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

