ספורט וקריאה – לא בעיה! (מועדוני קריאה) / גיא ר. כיתה ה'1

יש כמה מועדוני קריאה בכיתה: ספורט, קומיקס, חברה, הרפתקאות ועוד אבל אני בחרתי להיות במועדון הקריאה של הספורט מכיוון שאני אוהב ספורט. אני אוהב לעשות ספורט, לראות ספורט ולקרוא על ספורט. הכדורגל הוא המשחק שאני הכי אוהב.

כדאי להיות במועדון קריאה מכיוון שאם קוראים לומדים דברים כמו: הקשבה, פיתוח דמיון ואוצר מילים. אני מעריך שכדאי שכל ילד יקרא ספר ויספר על מה מסופר בספר בכיתה.

שני הספרים שאני הכי אוהב הם: סודות הכדורגל של נועם מאת שמעון גרשון, ובית הספר לכדורגל של דיויד בקהאם.

יש לי הרבה חברים במועדון הקריאה שלי לכן יותר נעים לי לעבוד איתם בשיתוף פעולה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה גיא ר., עם התגים , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

