ביום הזיכרון ליצחק רבין / נעמה א. כיתה ד'2

ביום הזיכרון ליצחק רבין אני מרגישה עצב, חרדה וצמרמורת.

אני לא מבינה איך אפשר לרצוח בן אדם כזה חברי, נחמד ובעיקר- אדם שרק רצה שיהיה שלום!

אני חושבת שיצחק רבין היה בן אדם עם לב טוב. הוא אהב רק שלום, כמו שהוא אמר: "אני הייתי בצבא, במלחמה של שלום, בלי הרוגים, בלי פצועים, רק שלום".

יגאל עמיר עשה מעשה איום ונורא, וקשה להאמין שעוד מישהו היה יכול לעשות דבר כזה.

אני ויצחק לא הכרנו, זה חבל, אבל עדיין, לפי כל התמונות שראיתי, שהוא מצולם בהן, והתיאורים ששמעתי עליו- אני בטוחה שהוא היה איש נפלא.

 

שוב אני שואלת- למה? מי יכול לעשות לראש הממשלה ובכלל לאנשים אחרים דבר כזה נורא?

והנה התשובה לפנינו- יגאל עמיר.

הייתה אלימות מילולית קשה נגד רבין בהפגנות שקדמו לרצח, וזה יצר אוירה שאפשרה את הרצח הנורא.

בגלל זה חשוב כל כך להלחם באלימות, כשהיא רק מתחילה, ולא לאפשר לה לצמוח למימדים גדולים ומסוכנים.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה נעמה א., עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על ביום הזיכרון ליצחק רבין / נעמה א. כיתה ד'2

  1. ענבל הגיב:

    נעמה שלום, רק רציתי להודיע לך קודם כל שמה שכתבת מאוד יפה ואני מחכה לעוד סיפורים שלך. וגם להגיד לך שביום הזה אני מאוד עצובה. ולגבי מה שאמרת על יגאל אמיר בעיני את צודקת תמשיכי לכתוב ! ענבל.

כתיבת תגובה

